Pavasarį – ekskursija po Dzūkiją

CarentPavasaris ir į mūsų mokyklą atnešė gerą nuotaiką. Kai mikroautobusai nuomai jau užsakyti, pinigai bilietams nupirkti – kelios klasės su nemaža mokytojų ir tėvelių palyda važiuoja į ekskursiją. Vaikai, kurių mamos vyksta kartu, turbūt jaučiasi labiausiai nuskriausti, nes juk smagiau važiuoti be tėvų, tačiau ką jau padarysi – tokia tvarka. Tėvams svarbiau, kad vaikai būtų saugūs, o ne kad galėtų tikrai iki galo išsidūkti ir daryti, ką nori.

Automobiliai

Pirmiausiai pažiūrėjome, ką siūlo carent.lt, nes buvome girdėję, kad kitos klasės iš ten nuomojosi ir buvo visai neblogas rezultatas. Žmonės gavo tikrai gana gerus autobusus už palyginti neaukštas kainas. Kai važiuoji į kelionę su keliomis dešimtimis vaikų, kokybiški mikroautobusai tikrai labai svarbūs. Labai blogai, jeigu neveikia oro kondicionierius, negalima atsitraukti lango ar šiaip nėra amortizatorių ir dėl to vaikai apsivemia salone. Todėl žiūrėjome ne pačius pigiausius ir norėjome, kad šie mikroautobusai nuomai būtų patogesni. Vieną kartą jau važiavome anksčiau į ekskursiją Klaipėdoje, tai teko sumokėti nemažai pinigų už kurą, o ant pačių automobilių pataupėme. Jau geriau būtume ėmę brangesnius, nes teko labai nuliūsti dėl tokios jų kokybės. Šį kartą visi nudžiugome, nes gavome labai gerus autobusiukus.

Ką pamatėme

Kelionė į Dzūkiją skambėjo nuostabiai, nes jau seniai norėjau savo mokyklai parodyti gimtąsias apylinkes. Vaikus labiausiai traukė Druskininkai su savo žaviais Druskininkų vandens parkais, šviečiančiu ir grojančiu fontanu miesto aikštėje. Tylus pasienyje esantis kurortas labai mėgstamas vyresnių žmonių, taip pat ir tokių, kurie iš tiesų mėgsta kokybišką ramų poilsį. Vaikams svarbiausia pramogos ir atrakcijos, todėl jie visi labiausiai susižavėjo vandens parku. Tik buvo tikrai sunku juos prižiūrėti, vaikai tai pajuto, kad jų yra daugiau, negu juos sergstinčių akių.

Paskui važiavome apžiūrėti Zervynas. Tai išskirtinė vieta ant Ulos upelio krašto. Nuo ten dažnai baidarininkai pradeda savo kelionę ir plaukia tada tolyn į Lietuvos gilumą. Pats kaimas labai ypatingas tuo, kad tai senas gatvinis kaimas,kuriame galima pamatyti daug įdomių dalykų. Visai šalia yra ir vieta, vadinama Ulos akimi, tai yra nedidelė ir paprasta versmė. Labai gražios apylinkės, tiesiog vaizdai tokie įspūdingi, lyg lankytume kokius Balkanus ar kažkokias nuostabias užsienio šalis. Tas grožis užgniaužia kvapą, o tada, staiga pamatai, kad vaikai jau daro kokią šunybę – lipa į upę ar mušasi.